Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Rada Rodziców na rok szkolny 2023/2024:

p. Hubert Kowalski - przewodniczący 

p. Danuta Winiarek - zastępca przewodniczącego

Członkowie:

p. Marika Instrunajt

p. Marta Kubacka

p. Ilona Ziębaczewska

Cele Rady Rodziców

Finansowe i organizacyjne wspieranie działalności statutowej przedszkola (współfinansowanie wycieczek, teatrzyków, zakup prezentów na m. in.: Boże Narodzenie, Dzień Dziecka etc., zakup pomocy dydaktycznych)

Zapewnienie rodzicom wpływu na działalność przedszkola

Współpraca z dyrektorem i nauczycielami przedszkola

Składki na Fundusz Rady Rodziców

Sugerowana - dobrowolna składka w roku szkolnym 2023/2024 wynosi:

25 zł miesięcznie za jedno dziecko (bez zmian od poprzedniego roku)

40 zł za rodzeństwo dwuosobowe

15 zł za każde kolejne rodzeństwo

Jeśli jednak, powyższe kwoty są dla Państwa zbyt dużym obciążeniem lub są Państwo w stanie wpłacić więcej niż nasze sugestie, to z góry dziękujemy za każdą wpłatę

Z góry dziękujemy za regularne wpłaty!

Kontakt z Radą Rodziców

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące działalności Rady Rodziców prosimy o kontakt: radarodzicow@pm123.elodz.edu.pl

konto Rady Rodziców:91 1240 3419 1111 0000 3558 3251